Bezobjawowa pandemia w gminie Jednorożec? Wójt Krzysztof Iwulski podał dane „ku pokrzepieniu serc”

Obecnie, zdaniem rządu, mamy do czynienia z trzecią falą epidemii koronawirusa i na co dzień słyszymy o tragizmie sytuacji. Jak w rzeczywistości wygląda „śmiertelne żniwo”, o którym tyle mówi się w tv? Dane udostępnione przez wójta gminy Jednorożec Krzysztofa Iwulskiego, obnażają rzeczywisty rozmiar pandemii.

 

– Pandemia zaczęła się w drugim kwartale 2020 r. Obecnie mamy do czynienia z trzecią falą o największym nasileniu i związanymi z nią obostrzeniami. „Ku pokrzepieniu serc” podaję dla porównania liczby zgonów mieszkańców Gminy Jednorożec w poszczególnych miesiącach pierwszego kwartału roku 2020, kiedy nie było jeszcze u nas epidemii oraz liczby zgonów mieszkańców naszej gminy kiedy trzecia fala „zbiera śmiertelne żniwo” – napisał wójt.

 

Zaprezentowane przez włodarza dane wskazują, że wahania liczby zgonów są nieznaczne, a w przypadku porównania stycznia oraz marca 2020 i w trakcie tzw. trzeciej fali, kiedy podobno masowo umieramy, wskazują, że obecnie liczba zgonów spadła!

 

  • styczeń 2020 – 6 zgonów
  • styczeń 2021 – 4 zgony
  • luty 2020 – 8 zgonów
  • luty 2021 – 11 zgonów
  • marzec 2020 – 13 zgonów
  • marzec 2021 – 11 zgonów

 

– Trzymajcie się cieplutko, zdrowo jedzcie i zażywajcie dużo ruchu na słońcu i świeżym powietrzu! – podsumował wójt.

 

M. Jabłońska


 

Sprawdź również
Subscribe
Powiadom o
guest
20 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
xcx
xcx
3 lat temu

Wystarczy wejść na fejbukowe infoPrzasnysz i przekonać się ,że jest dużo coronasceptyków z tej gminy. Może teraz się przekonają ,że wirus niestety jest.

Mati
Mati
3 lat temu
Reply to  xcx

Czy zrozumiałeś, że w pierwszym kwartale 2020 r., kiedy w gminie Jednorożec nie było zakażonych, zmarło 27 osób, a w tym samym okresie (podobno katastrofalnej) trzeciej fali 26?

Popieram_Was
Popieram_Was
3 lat temu
Reply to  xcx

xcx… wirus jest ale jego skala rażenia i zagrożenie jest wyolbrzymiane przez media. każda pierwsza z brzegu statystyka przeczy informacjom z nagłówków tv, wp czy onetu. dlatego plus dla Info Przasnysz. nie robią liczników zgonów do klikania ale rzetelnie podają informacje.

Last edited 3 lat temu by Popieram_Was
Kasia
Kasia
3 lat temu

Poproszę dane z 2019 roku bo niestety prawdopodobnie w styczniu lutym i marcu 2020 roku to jeśli wierzyć ekspertom wirus już był w Polsce i jednorożec też mógł odwiedzić . Czy wojt zapomniał że to już rok trwa

Magda
Magda
3 lat temu
Reply to  Kasia

Pierwszy przypadek zakażenia koronawirusem w Polsce wykryto 4 marca 2020 r. W powiecie przasnyskim pierwsze zakażenie wykryto dokładnie miesiąc później – 4 kwietnia.

Kasia
Kasia
3 lat temu
Reply to  Magda

Ja mówię nie o oficjalnym przypadku tylko nieoficjalnych bo moi znajomi już w grudniu 2019 roku ciężko przechodzili zwykłe przeziębienie. Więc domniemam że mogła to być korona…

Gosc
Gosc
3 lat temu
Reply to  Kasia

Skoro tak było jak mówisz to czemu nie wykryto u nich już wtedy korony?

Popieram_Was
Popieram_Was
3 lat temu
Reply to  Kasia

koronawirus wirusy koronne są obecne od lat. to żadna nowość mimo że media starają się nas oszukać i podać coronę jako nowum, śmiertelne zagrożenie, etc. teraz jest mocniejsza odmiana corony podobnie jak z mocną grypą co kilka lat. wiesz ze w sezonie 2018/2019 na grypę chorowało prawie 5.5 MILIONA Polaków, oficjalne dane. wszyscy z objawami a nie jak teraz 'bezobjawowy wirus’. pewnie ponad milion poszła normalnie z grypą do pracy…. teraz wszystkich wsadzają do szpitali, kwarantanny, lokdałn. zabicie służby zdrowia dzieje się na naszych oczach plus około 100.000 Polaków pozbawionych pierwszej pomocy, planowanych zabiegów, leczenia

Dekalb
Dekalb
3 lat temu

Niestety tego typu ludzie uwierzą jak ich to dotknie osobiście lub kogoś z bliskiej rodziny – a jeśli mają te szczęście że przejdą chorobę łagodnie to tylko utwierdzają się w swoich przekonaniach u mnie niestety zmarły trzy osoby z bliskiej rodziny i tylko jedna z nich była starsza z innymi chorobami-więc takie lekceważenie i wręcz głupie podejście do epidemii szczególnie porusza,ale coraz więcej się słyszy o powtórnych cięższych zachorowaniach-więc być może i szanowny pan wójt będzie miał możliwość zweryfikować swoje stanowisko względem pandemi.

Mieszkanka
Mieszkanka
3 lat temu
Reply to  Dekalb

Wg. Pani „redaktor” i wójta wychodzi na to, że Jednorożec to wyznacznik epidemii w Polsce, ba…i na świecie. Pogratulować. Znam dużo takich osób gdzie podejście się zmieniło gdy odszedł ktoś bliski.

Kefas
Kefas
3 lat temu
Reply to  Dekalb

Przed chwilą oglądałem wywiad z prof Flisiakem. Przyznał, że ludzie z pozytywnym testem wypadają poza system opieki zdrowotnej. I znajdują się poza systemem póki ich stan nie jest na tyle ciężki że trafiają do szpitala. Są dla lekarzy jak trendowaci i nie mogą liczyć na realną pomoc lekarską. Teleporady to kpina. Dr Bodnar mówił o tym wczoraj. Sam leczy z powodzeniem chorych na covida, przyjmuje pacjentów osobiście, nie zakładając żadnej maseczki, podobnie personel jego placówki. Większość personelu przeszła już covid ale dzięki amantadynie, wszyscy przeszli lekko lub bezobjawowo. Nie boją się zakażonych pacjentów mimo że się nie szczepili. A ci… Czytaj więcej »

Last edited 3 lat temu by Kefas
ORMO
ORMO
3 lat temu
Reply to  Kefas

Na oglądają się curwizji, psedo profesorów z jedynej słusznej linii partii i piszą pierdoly.

Popieram_Was
Popieram_Was
3 lat temu
Reply to  Kefas

Poniżej informacje dot. KONFLIKTU INTERESÓW członków Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Epidemiologów i Lekarzy Chorób Zakaźnych Prof. dr hab. Robert Flisiak – prezes – konsultacje i fundusze na badania od AbbVie, Gilead, Merck i Roche. Prof. dr hab. Małgorzata Pawłowska – wiceprezes – konsultacje od AbbVie, Gilead, Merck, and Roche oraz fundusze na badania od AbbVie, Gilead, and Roche Prof. dr hab. Krzysztof Tomasiewicz – wiceprezes – konsultacje od AbbVie, Alfa Wasserman, BMS, Gilead, Janssen, Merck, and Roche oraz fundusze na badania od AbbVie, BMS, Gilead, Janssen, Merck, and Roche. Prof. dr hab. Michał Garlicki – konsultacje od AbbVie, Bristol‐Myers Squibb, Gilead, GlaxoSmithKline, Janssen, Roche, Sanofi Pasteur… Czytaj więcej »

Artur
Artur
3 lat temu
Reply to  Dekalb

Popieram w 100%

Gtr
Gtr
3 lat temu

jednorożec to stan umysłu 😀…

Gosc
Gosc
3 lat temu
Reply to  Gtr

Chciałbyś tam mieszkać co? Ale niestety nie jest ci dane.

Jola
Jola
3 lat temu

To nie na coronowirusa ludzie umierają tylko na inne choroby bo ludzie nie mają możliwości racjonalnych diagnoz przez ten chory system2

Popieram_Was
Popieram_Was
3 lat temu
Reply to  Jola

dokładnie, przestępcy z rządu wykanczają system zdrowotny. zapychają osobami z covidem oddziały kosztem innych chorób (nagle rak ustał? nagle nie ma zawałów, udarów, urwanych rąk czy zakrzepów?)

Popieram_Was
Popieram_Was
3 lat temu

Dziękuję. w tym zalewie ściemy w głównych tv oraz „wolnych portalach” internetowych strona Info Przasnysz jawi się jako jasny punkt logiki. Fajne macie artykuły gdzie bierzecie na tapetę „rządowe statystyki” śmierci…. a potem wychodzi, że są tak naciągane aż smutno.

Popieram_Was
Popieram_Was
3 lat temu

Co na to corona sekciarze?: „Sepsa może być konsekwencją każdego zakażenia – podkreśla prof. Andrzej Kuebler – kierownik Katedry i I Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Jego zdaniem w Polsce przypadków sepsy jest co najmniej 50 tys. rocznie, a co drugi chory umiera. Sepsa doprowadza do uszkodzenia tkanek i narządów wskutek niewłaściwej reakcji organizmu na zakażenie. W razie inwazji patogenów z jakiegoś powodu organizm zamiast wykorzystać swoje mechanizmy obronne, by je zwalczyć, zaczyna walczyć z własnymi komórkami i tkankami. Do zakażenia organizmu może dojść u każdego, jednak są dwie grupy szczególnie narażone na rozwój sepsy: starsi schorowani ludzie oraz małe dzieci. U nich sepsa może się rozwinąć z niegroźnej z pozoru infekcji.” ILE takich wypadków zakwalifikowano jako… Czytaj więcej »